Tentang "Imam"

My photo
Bogor (16124) Bandung (40162) Cikampek (41373) Serpong (15314), Jawa Barat, Indonesia
Unpredictable, moody, smart, friendly.

A Piece Of Me

SiteMeter

04 September 2008

MISS MY FAMZ ALREADY

Semalem seperti biasa disaat orang-orang pada ibuk teraweh-an gw malah asik muter ulang dvd koleksi gw,.. yupz.. dah seminggu terakhir ini gw lagi doyan muter ulang dvd koleksi gw and ga jarang gw musti tidur diatas jam 11 which is means gw ga pernah begadang diatas jam 11 so.. it’s kinda break my own records, whakakakkaka.


And yang gw pilih kali ini adalah dvd nya “Brother and Sisters”. Sebenernya dvd ini dah gw beli sekitar 3 bulan yang lalu tapi gw emang belom sempet muter aja so tonight is gonna be my first time to watch “brothers and Sisters” dvd.


Dvd pertama yang gw puter ga mo maen di laptop gw and gw dah coba berulang-ulang and it still didn’t work last night,.. you know it’s sucks ‘cause I’m missed the beginning scene. But it’s ok cause thw following dvd works well.



A little bit about “Brothers and Sister”:

Calista Flockhart sebagai Kitty Walker FYI Calissta was leading lady on Ally McBeal show and this time dia berperan sebagai seorang reporter yang sering melakukan interview seputar masalah politik di suatu radioshow and fall in love to her partner, warren

Rachel Anne Griffiths as Sarah Walker anak paling tua di keluarga walker yang juga seoanag lawyer di perusahaan keluarga mereka, she married with two children and one of them got diabet, isn’t it bad???


Balthazar Getty berperan sebagai Thomas Walker, Lawyer yang menjalankan perusahan keluarga, but hi is got one big problem, yups he is sterile, and the best part as this far when he asks Kevin and Justin (his brothers) to donate their sperm to his Wife, Goshh can U believe that???


Matthew Rhys sebagai Kevin Walker, a lawyer jus like his brother tommy, and the big issue that he is gay, who fall in love to a waiter, what a weird love story he has???


Ehm.. what I’m trying to say that this movie was awesome... I always love the family stuff being issue on movie. Well gw bukan berasal dari keluarga yang sempurna bukan berasal dari keluarga yang dalam hidup nya slalu dipenuhi canda dan tawa, bukan keluarga yang bisa duduk bareng tiap makan malem ( and I don’t blame my father for this one), tapi gw berasal dari keluaga yang diberkahi Tuhan dengan pelajaran-pelajaran hidup yang terkadang peniuh dengan amarah, benci dan air mata but look at we are now..., I am really proud of my family and I really really do love my mom and dad, my brother and sister.


Gw seenng liat pelem seputar masalah keluarga ga peduli keluarga yang ancur, kacau balau atau bahkan keluarga happly eer after laike on the afairy tales. Gw seneng merhatiin berbagai kondisi ayng mungkin terjadi di keluarga laen yang mungkin ga terjadi di keluarga both in a good and bad condition and how they act and solve their problems, biasa nya ada aja yang bisa gw ambil dari cerita yang gw tonton, bukankah pelajaran hidup pun bisa kita dari dunia maya???


Selese muter 2 cd waktu dah nunjukin jam 23:30, and Iand suddenly I think what if I was one of them, the walker family’s member I mean? well.. I dunno but I really had a great time when I watch it. and can't wait to continue to the next scene...

No comments: