Tentang "Imam"

My photo
Bogor (16124) Bandung (40162) Cikampek (41373) Serpong (15314), Jawa Barat, Indonesia
Unpredictable, moody, smart, friendly.

A Piece Of Me

SiteMeter

05 March 2007

miSS U muCh gUYs

3 Maret 2007
Cuplikan sms gw ma sohib gw Shoni Ardiansyah

"Ass.. Ni kumaha kabar na? ayeuna geus kerja can? tadi abi ka warnet, aya lowongan jang lulusan S1 kimia jadi Chemist/QC Supervisor di PT. Nestle Indonesia, info lebih lanjutna mah baca weh di www.info-kerja.blogspot.com" - sms di kirim-


-sms diterima- "Wass... alhamdulilah mam kabar na sehat. saya ayeuna geus kerja di jakarta selatan di perusahaan pengolahan air minum, lumayan cape sih mam kerja na kadang2 kudu ngecek ka plant da didieu kerjana ngarangkap jadi engineering, kerja na senin-jumat tapi kadang2 sabtu dititah ngalembur, ayeuna keur di pagadungan, ulin atuh mam kadieu urang ngumpul2 jeung barudak"

busyet... ni anak apa ga tau kalo gw skrg gawe di palembang? gmana bisa gw ngumpul2 ma anak2 lagi? jauh..... ni... jauh.... ari kudu ngahaja balik ka cikampek mah!!!


"kahayang mah kitu Ni, bisa ngumpul deui jeung barudak, tapi nya kumaha atuh da ayeuna abi kerja na di palembang, jauh..... Ni, kumaha kabar na barudak di ditu? geus pada kerja can?" -sms dikirim-


-sms diterima- "walah... geuningan jauh pisan mam,kumaha carita na bisa nepi ka pelembang. kabar barudak teu apal mam da saya oge can papanggih jeung barudak deui, ngan isukan rencana na rek maen tenis bareng, ke ku saya di tanyakeun lah."

"nya udah atuh Ni, salam weh nya ka barudak. sukses nya kerja di jakarta na" -sms dikirim-

Agh... anak2 lagi pada ngumpul, jadi kangen gw ama mereka. Gw ama anak2 dah bareng2 dari muley TK ampe SMP bareng terus sekolah nya, baru pas SMU ma kuliah kita emang pada mencar, ada yang di bandung, di jawa, ama di karawang tapi pasti aja tiap libur sekolah atau libur kuliah kita pada ngumpul2 bareng, biasanya sih kalo ngumpul tuh di rumah gw, yah ngobrol2 ampe malem, tukeran cerita, ehm... tapi sekarang gmana bisa gw ngumpul ama mereka. Wah.. besok anak2 pada mo maen tenis nih!! jadi inget dulu tiap minggu pagi kita pasti maen tenis bareng di lapangan tenis di perumahan kita, ternyata masih suka maen tenis nih anak2. Agh... kapan yah gw bisa maen tenis lagi bareng anak2, ngobrol ngalor-ngidul, .,.,.,.,.
4 Maret 2007

-sms diterima- "Ass.... mam gi ngapain nih minggu pagi nya? saya jeung barudak keur maen tens yeuh... aya salam ti barudak. si willy ayeuna kerja jadi marketing di adira bareng si adi, trus si ali jadi karyawan backoffice di bank syariah mandiri di jakarta, si isan mah can kerja, si iwan keur gering tipus cenah mam"


"wass... abi karak beres nyeuseuh Ni, alhamdulillah atuh Ni ari barudak geus pada kerja mah, salam balik ka barudak nya Ni" -sms dikirim-

Ehm.. mungkin sekarang belum saat nya gw bisa ngumpul bareng lagi ama anak2 tapi gw yakin pasti suatu hari nanti gw ama anak2 pasti bisa ngumpul bareng lagi, maen tenis lagi, ngobrol ngalor-ngidul lagi, gw yakin... yakin.. yakin.
=+= mISs U mUCh gUYs =+=

No comments: